Bursa 28°C
Çok Bulutlu
Bursa
28°C
Çok Bulutlu
Paz
29°C
Pts
29°C
Sal
29°C
Çar
31°C
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın duyurduğu doğalgaz faturaları ile ilgili, mayıs ayında faturaların “0” lira olarak geleceği, 12 ay boyunca da hane başı 25 metreküp ücretsiz kullanılacağını açıklandı.
ANKARA (İGFA) – Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın duyurduğu doğalgaz faturaları detaylar açıklandı. Buna göre, mayıs ayında faturaların “0” lira olarak geleceği, 12 ay boyunca da hane başı 25 metreküp ücretsiz kullanılacağını açıklandı.